LOGO I IDENTYFIKACJA
DLA DEWELOPERA
Młode Stanisławie to kolejna inwestycja młodego dewelopera z Gdańska. Odbiorcą marki są ludzie lubiący życie na osiedlu na uboczu, cichym, kameralnym, jednak dobrze skomunikowanym oraz nowoczesnym.
Oryginalny pomysł
Znak w swoich założeniach miał magiczne słowo „witalny” – chcieliśmy połączyć nowoczesność ze spokojem i kameralnością. Przepracowaliśmy z klientem symbolikę, którą ujęliśmy w liternictwie w logo.
Symbolika
Zwrócić uwagę młodego targetu chcieliśmy poprzez oryginalną formę znaku – rysując każdą literę ze słowa „MŁODE” w swojej własnej estetyce. Zobrazowaliśmy w ten sposób powietrze, łąki, czy m.in. przestrzeń.
Co przygotowaliśmy?
Przy tym projekcie zaprojektowaliśmy projekt znaku, od szkicu, po projekt Księgi Znaku oraz pomysł na podstawową identyfikację wizualną.