Miasto Gdańsk
Key Visual
Dla Wydziału Kultury Miasta Gdańska zaprojektowaliśmy koncepcję wizualną na cykl materiałów komunikujących informacje o programach miejskich.
Forma podąża za funkcją
Naszą główną ideą projektową było wzbudzenie ciekawości w odbiorcy i zainteresowanie plakatem, reklamą, czy planszą na ekranie. Bazowaliśmy na kolorowej ramce, gdzie ciągiem prowokacyjnie nawiązujemy do treści projektu.
Tworzy, czy nie tworzy?
Pytamy retorycznie czy Gdańsk czyta, czy nie czyta? Odbiorca pisze, czy nie pisze? Tworzy, czy nie tworzy? Całość zwieńczona jest przechylonym mocnym komunikatem na nierównej, kontrastowej apli.
Lubimy nasze projekty „na mieście”
W listopadzie 2019 roku dwa projekty zostały umieszczone na formatach citylightów, na nośnikach w Urzędzia Miasta, środkach komunikacji miejskiej oraz jako reklamy w Notesie.