KEY VISUAL | KOLAŻE
ZIEMANN HOME DECOR
PROJEKT NIEWDROŻONY
W procesie projektowania identyfikacji dla marki Ziemann Home Decor zostaliśmy poproszenie także o zbudowanie pewnego rodzaju Key Visualu, czyli wizualnego pomysłu dla katalogu drukowanego, czy reklam.
Koncepcja i pomysł
Przygotowaliśmy koncepcję opartą na artystycznych kolażach, gdzie nawiązywaliśmy do sztuki klasycznej, aureol, które pojawiają się w obrazach świętych i na pewnego rodzaju skojarzeniach abstrakcyjnych.
Elementy visuali
Do wyszparowanych, wybranych zdjęć mebli dobieraliśmy elementy w kolorach
i teksturach złota, zdjęcia kojarzące się z wolnością, ekskluzywnością, wyjątkowością, czy zdjęcia vintage.
Typografia
Oparliśmy się na typografii wybranej do identyfikacji: bezszeryfowa dwuelementowa Minerva Modern oraz ponadczasowa Futura z pakietu Adobe Fonts. W naszym pierwotnym zamyśle Tytuły miały być zapisywane jednym albo drugim krojem, zależnie od wizji danej formy kolażu.
Kolorystyka
Opieraliśmy się na złamanej, ciemnej butelkowej zieleni oraz złocie z identyfikacji wizualnej. Do tego dobieraliśmy złamane, pastelowe kolory, które bazowały na estetyce zdjęć i tekstur.
Wydźwięk całości
Chcieliśmy oprzeć się na kolażowej formie, ponieważ w początkowej fazie klient nie dysponował zdjęciami aranżacyjnymi mebli. Według nas wyszło coś jednak bardzo oryginalnego, niecodziennego i nawiązującego do form artystycznych, czy malarskich.