KEY VISUAL | KOLAŻE
ZIEMANN HOME DECOR

PROJEKT NIEWDROŻONY

W procesie projektowania identyfikacji dla marki Ziemann Home Decor zostaliśmy poproszenie także o zbudowanie pewnego rodzaju Key Visualu, czyli wizualnego pomysłu dla katalogu drukowanego, czy reklam. 

Koncepcja i pomysł

Przygotowaliśmy koncepcję opartą na artystycznych kolażach, gdzie nawiązywaliśmy do sztuki klasycznej, aureol, które pojawiają się w obrazach świętych i na pewnego rodzaju skojarzeniach abstrakcyjnych.

Elementy visuali

Do wyszparowanych, wybranych zdjęć mebli dobieraliśmy elementy w kolorach
i teksturach złota, zdjęcia kojarzące się z wolnością, ekskluzywnością, wyjątkowością, czy zdjęcia vintage.

Typografia

Oparliśmy się na typografii wybranej do identyfikacji: bezszeryfowa dwuelementowa Minerva Modern oraz ponadczasowa Futura z pakietu Adobe Fonts. W naszym pierwotnym zamyśle Tytuły miały być zapisywane jednym albo drugim krojem, zależnie od wizji danej formy kolażu.

Kolorystyka

Opieraliśmy się na złamanej, ciemnej butelkowej zieleni oraz złocie z identyfikacji wizualnej. Do tego dobieraliśmy złamane, pastelowe kolory, które bazowały na estetyce zdjęć i tekstur.

Wydźwięk całości

Chcieliśmy oprzeć się na kolażowej formie, ponieważ w początkowej fazie klient nie dysponował zdjęciami aranżacyjnymi mebli. Według nas wyszło coś jednak bardzo oryginalnego, niecodziennego i nawiązującego do form artystycznych, czy malarskich.

Studio Graficzne Gdańsk
+48 578 086 729
ul. Wajdeloty 28 lok. 314
hello@studiospectro.pl

atrakcje sopot