Luminaris
Rebranding

Dla naszego zaprzyjaźnionego studia produkcji wideo stworzyliśmy nowy znak oraz linię komunikacji wizualnej i języka.

Postawiliśmy na dynamiczną identyfikację, odzwierciedlającą stale rozwijającą się markę, która działa na Trójmiejskim rynku już ponad 14 lat.

Idea

Zarówno sygnet, jak i uzupełniająca go typografia nawiązują do przedmiotu działalności firmy – mamy dynamiczny kształt, który rotuje wokół logotypu, reprezentując tym samym światła reflektorów, czy światło transmisji. Litery nazwy Luminaris zostały rozplanowane na prostokątnym polu, zapewniając formę całego logo zbliżoną do kwadratu.

Wersje znaku

Sygnet może występować w 4 wersjach. Te wersje znaku uzyskujemy poprzez obracanie go względem krawędzi logotypu o 90°. Logo może zajmować dowolne miejsce względem 4 dostępnych krawędzi kompozycji.

Dynamiczny branding

Litery są złożone pod kątem nawiązującym do światła w sygnecie.
Całość przemyślanego znaku dopełnia system, pozwalający klientowi dowolnie rotować elementami marki (sygnetem) i oszczędną paletą kolorystyczną, która tworzy tło dla często żywych obrazów i zdjęć.

Zespół projektowy

art direction: Gosia Macioch (instagram, behance, linkedin)
design: Kacper Kruszewski (behance, instagram)
design support: Funky Studio (www, instagram, behance, facebook)
project management: Gabrysia Kozikowska (linkedin)

Studio Graficzne Gdańsk
+48 578 086 729
ul. Wajdeloty 28 lok. 314
gabrysia@studiospectro.pl

atrakcje sopot