Muzeum Regionalne
w Stalowej Woli
Oto jedna z trzech propozycji, które przygotowaliśmy na konkurs dwuetapowy na nowy znak i identyfikację Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli. Przeszliśmy w nim do drugiego etapu wraz z dwoma innymi studiami. Finalnie konkurs nie został rozstrzygnięty – spośród propozycji wszystkich finalistów ze wszystkich studiów żadna propozycja nie została wybrana.
Idea logo
Idea znaku opiera się o symboliczne przedstawienie wyjątkowości Muzeum – czyli m. in. jego lokalizacji. Ponieważ Muzeum to dwa budynki, w dwóch różnych lokalizacjach, postanowiliśmy pokazać je symbolicznie jako dwa prostokąty. Ich wspólnym mianownikiem jest idea Muzeum – promocja sztuki, malarstwa i idei Centralnego Okręgu przemysłowego.
Materiały koncepcyjne
W ramach przygotowania tej koncepcji konkursowej zaprojektowaliśmy szereg materiałów graficznych, takich jak: plakaty i ich podstawowy układ (layout) oraz m.in. banery pod działania online.
Layout plakatów
W tej propozycji postawiliśmy na prosty układ elementów, ale opierający się o kontrastowe kolory i charakterystyczne połączenia.
Kolorystyka
Dużą wagę przywiązaliśmy do zestawień kolorystycznych, które podkreślają artystyczny charakter projektów. Również typografia jest połączeniem tradycji oraz nowoczesności.