STREETCREW
logo
Za marką Streetcrew stoi trzech pasjonatów sportu, którzy poznali się na jednym z treningów w parku do street workoutu, czyli ćwiczeń na powietrzu. Tę oryginalną ideę postanowiliśmy odważnie i nowocześnie przenieść w projekt znaku, który nam zlecili.
![projekt koszulka pattern](https://studiospectro.pl/wp-content/uploads/2020/12/streetcrew_koszulka_projekt_pattern_wzor.jpg)
![sygnet branding projekt logo](https://studiospectro.pl/wp-content/uploads/2020/12/sygnet_projekt_nowoczesny_pion-1.jpg)
![logo wersje dynamiczny branding](https://studiospectro.pl/wp-content/uploads/2020/12/Logo_Streetcrew_logotyp_wersje_projekty-2.png)
Uliczna ekipa
Są więc uliczną ekipą, która chce sprzedawać ubrania treningowe i odzież dzienna: opinające koszulki, spodnie, spodenki, legginsy, staniki sportowe, bluzy, kominy, czapki, worki, torby treningowe, czy opaski.
Grupa docelowa
Marka skierowana jest głównie do młodych ludzi trenujących z masą własnego ciała.
![](https://studiospectro.pl/wp-content/uploads/2020/12/logo_projekt_nowoczesny_ponadczasowy_gdansk-1.jpg)
![branding projekt graficzny witryna sklep logo sygnet](https://studiospectro.pl/wp-content/uploads/2020/12/projekt_witryna_streetcrew_minimal_studio_graficzne_gdansk.jpg)
Miejsce nie ma znaczenia
Misją jest jednoczenie ludzi wokół kultury treningów w parkach do street workoutu, w parkach, na plaży, na siłowni, praktycznie wszędzie można znaleźć miejsce do ćwiczeń.
![pattern wzór graficzny studio graficzne Gdańsk](https://studiospectro.pl/wp-content/uploads/2020/12/Streetcrew_pattern_projekt_studio_graficzne.jpg)
STUDIO SPECTRO
art direction:
Gosia Macioch
design:
Weronika Jastrzemska