LOGO I IDENTYFIKACJA WIZUALNA
S. U. BAŁTYK
PROJEKT NIEWDROŻONY
W którymś momencie naszej długofalowej współpracy z Sanatorium Uzdrowiskowym Bałtyk z Kołobrzegu zostaliśmy poproszeni o przygotowanie projektu koncepcji nowego logo, identyfikacji, key visualu oraz wybranych gadżetów. Oto efekty tej, niewdrożonej, koncepcji.
Zaprojektowaliśmy minimalistyczny, nowoczesny znak, dopełniony energetycznym, opartym na wybranych kolorach key visualem. Zależało nam na stworzeniu prostego pomysłu wizualnego w znaku, który w rozwinięciu będzie wyglądał charakterystycznie.
KEY VISUAL
To kluczowa warstwa wizualna koncepcji projektowej lub reklamowej, która w sposób najbardziej charakterystyczny prezentuje głównej cechy pomysłu wizualnego w oparciu o prezentację i obróbkę zdjęć, dobór typografii, layoutu, kolorystyki i wyglądu poszczególnych elementów.
Zaprojektowaliśmy także tak niecodzienne dla pracy projektanta graficznego formy, jak np. beach bar.