STREETCREW
logo
Za marką Streetcrew stoi trzech pasjonatów sportu, którzy poznali się na jednym z treningów w parku do street workoutu, czyli ćwiczeń na powietrzu. Tę oryginalną ideę postanowiliśmy odważnie i nowocześnie przenieść w projekt znaku, który nam zlecili.
Uliczna ekipa
Są więc uliczną ekipą, która chce sprzedawać ubrania treningowe i odzież dzienna: opinające koszulki, spodnie, spodenki, legginsy, staniki sportowe, bluzy, kominy, czapki, worki, torby treningowe, czy opaski.
Grupa docelowa
Marka skierowana jest głównie do młodych ludzi trenujących z masą własnego ciała.
Miejsce nie ma znaczenia
Misją jest jednoczenie ludzi wokół kultury treningów w parkach do street workoutu, w parkach, na plaży, na siłowni, praktycznie wszędzie można znaleźć miejsce do ćwiczeń.
STUDIO SPECTRO
art direction:
Gosia Macioch
design:
Weronika Jastrzemska