Hungry Berry
logo & key visual
Naszym zadaniem dla nowej marki cateringowej z Warszawy było zaprojektowanie logo, Key Visualu oraz strony www.
Filozofią marki jest, aby posiłki były różnorodne i potrawy w danym miesiącu się nie powtarzały.
Każdy dzień z Hungry Berry jest inny. Jeśli jednego dnia na kolację jest zupa, można mieć pewność, że nazajutrz będzie to coś innego!
Naming i Strategia: Natalia Soszyńska
Idea marki
Grupą docelową marki są przede wszystkim młode kobiety, dbające o zdrowie i sylwetkę, w szczególności chcące schudnąć, cierpiące na choroby dietozależne i młode matki. Taki wyznacznik przede wszystkim zdeterminował klimat projektów: estetyczne, przyjemne i zachęcające projekty. Geometria, owoce, natura i oczywiście jagody – to wizualne elementy, które połączyliśmy wizualnie w całość.
Główny komunikat
„Ty żyjesz, my dostarczamy Ci paliwa i radości!” – ten pozytywny, energetyczny komunikat przekazaliśmy poprzez wiele wizualnych elementów – „kobiece” kolory, „smaczne” i nowoczesne logo. Język wizualny oparliśmy także o zestaw ikonek, które można wykorzystać na wielu płaszczyznach – zarówno w strefie online jak i offline.
STUDIO SPECTRO
art direction:
Gosia Macioch
design:
Weronika Jastrzemska